Wednesday, June 4, 2025

Complain Catagen

صوبہ پنجاب میں عوام کو سرکاری محکموں کے خلاف شکایات درج کروانے اور ان کے حل کے لیے متعدد طریقے اور پلیٹ فارم فراہم کیے گئے ہیں۔ ان کا مقصد عوامی مسائل کو بروقت سننا، شفافیت کو فروغ دینا اور انتظامی کارکردگی کو بہتر بنانا ہے۔ ذیل میں ان نظاموں اور طریقہ کار کی تفصیل دی گئی ہے:

🔵وزیراعلیٰ شکایات سیل (Chief Minister’s Complaint Cell - CMCC)🔵

یہ پنجاب حکومت کا ایک مرکزی پلیٹ فارم ہے جس کے ذریعے عوام کسی بھی سرکاری محکمے، دفتر یا افسر کے خلاف شکایت درج کروا سکتے ہیں۔

شکایت درج کروانے کے ذرائع:

آن لائن پورٹل [cmcomplaint.punjab.gov.pk](http://cmcomplaint.punjab.gov.pk)
موبائل ایپ: "Punjab CM Complaint Cell" ایپ (Android / iOS)
ٹیلیفون نمبر: 0800-02345 (ٹول فری نمبر)
ای میل: [info@cm.punjab.gov.pk](mailto:info@cm.punjab.gov.pk)

کارکردگی:
* شکایت رجسٹر ہونے کے بعد متعلقہ افسر یا محکمے کو ہدایت جاری کی جاتی ہے۔
* ایک مخصوص مدت میں جواب دینا لازم ہوتا ہے۔
* شکایت کنندہ کو SMS یا کال کے ذریعے اپڈیٹ دیا جاتا ہے۔

🔵پاکستان سٹیزن پورٹل (Pakistan Citizen Portal)🔵

یہ وفاقی حکومت کا اقدام ہے، لیکن پنجاب کے تمام محکمے اس سے منسلک ہیں۔ اس کے ذریعے شہری اپنے موبائل فون سے براہ راست شکایت درج کر سکتے ہیں۔

طریقہ استعمال:

موبائل ایپ: "Pakistan Citizen Portal
ایپ میں رجسٹریشن کے بعد شکایت منتخب کریں، متعلقہ محکمہ اور نوعیت منتخب کریں، تفصیل لکھیں، تصاویر یا دستاویزات اپ لوڈ کریں۔

خصوصیات:

* ہر شکایت پر ایک ٹریکنگ نمبر دیا جاتا ہے۔
* شکایت کی حیثیت (Status) چیک کی جا سکتی ہے۔
* 30 دن کے اندر اندر محکمہ جواب دہ ہوتا ہے۔

🔵ضلعی شکایات سیل / ضلعی دفتر برائے شکایات🔵
ہر ضلع میں ڈپٹی کمشنر کے دفتر میں عوامی شکایات کے لیے خصوصی سیل قائم ہوتے ہیں جہاں درخواست گزار دستی طور پر درخواست جمع کرا سکتے ہیں۔

شکایت دینے کا طریقہ:

* متعلقہ دفتر میں جا کر تحریری درخواست دیں۔
* رجسٹر میں انٹری کروائیں اور رسید حاصل کریں۔
* شکایت کا ریکارڈ رکھا جاتا ہے اور متعلقہ محکمے کو ریفر کیا جاتا ہے۔

🔵اینٹی کرپشن ڈپارٹمنٹ پنجاب🔵

اگر شکایت بدعنوانی یا غیر قانونی طریقہ کار سے متعلق ہو، تو اینٹی کرپشن پنجاب سے رجوع کیا جا سکتا ہے۔

شکایت کے ذرائع:

* [ace.punjab.gov.pk](http://ace.punjab.gov.pk)
* ڈائریکٹ کمپلینٹ فارم
* اینٹی کرپشن ہیلپ لائن: 042-99211330

🔵اومبڈسمین یا صوبائی محتسب (Ombudsman) پنجاب🔵

صوبائی محتسب (Ombudsman) ایک آزاد ادارہ ہے جو سرکاری محکموں کے خلاف شکایات کا غیر جانبدارانہ جائزہ لیتا ہے۔

شکایت درج کروانے کا طریقہ:

* آن لائن: [ombudsmanpunjab.gov.pk](http://ombudsmanpunjab.gov.pk)
* تحریری درخواست بذریعہ ڈاک
* ذاتی طور پر دفتر جا کر درخواست جمع کروانا

🔵محکماتی شکایات نظام🔵

بعض محکموں نے اپنے مخصوص شکایات نظام بھی بنا رکھے ہیں، مثلاً:

▪ محکمہ تعلیم:
* [schools.punjab.gov.pk](http://schools.punjab.gov.pk)
* ایجوکیشن مانیٹرنگ یونٹ

▪ محکمہ صحت:
* [health.punjab.gov.pk](http://health.punjab.gov.pk)
* صحت سہولت پروگرام ہیلپ لائن

▪ واسا، میونسپل کمیٹیز، یونین کونسلز:
* دفتر میں شکایت رجسٹر
* فون پر شکایت یا مخصوص موبائل ایپس (جیسے "Suthra Punjab App")



No comments:

Post a Comment

Sidra Chain News Biggest July

🌟✨ **سدرہ ٹوکن ہولڈ کرنا سونے کے برابر ہے** 🪙💰 🚀 *ان شاء اللہ بہت جلد* **Sidra Token** 💎 کا ریٹ **چاند پر جائے گا** 🌕🔥 💵 جن حضرات کے...